Nadine De Smedt is professionele coach na een opleiding individuele coaching, teamcoaching en geweldloze communicatie bij ‘school for coaching’. De basisopleiding als sociaal werker werd gaandeweg aangevuld met een hogere agogische opleiding, opleiding tabakologie en kortdurende thematische opleidingen rond functioneringsgesprekken, projectmatig werken, netwerking, teamwerk, ….
Naast de jarenlange ervaring in het begeleiden van patiënten en familie, deed zij vooral ervaring op in het leiden en begeleiden van teams in de gezondheidszorg en gezondheidsbevordering. Nadine is procesbegeleider in organisatieontwikkeling vanuit expertise rond Innovatieve arbeidsorganisaties. Zij begeleidt organisaties bij herstructurering, aangaan van samenwerkingen of fusies. Nadine is gespecialiseerd in autonome teamwerking en begeleidt leidinggevenden naar gepast leiderschap.
Nadine is erkend bemiddelaar bij arbeidsrelaties en familiale relaties.
Els Vanhoven is gepassioneerd door mensen en ontwikkeling. Dit vormt dan ook de rode draad doorheen haar opleiding en loopbaan. Ze studeerde arbeids- en organisatiepsychologie, vulde dit aan met een opleiding tot certified indvidivual & teamcoach en schoolde zich daarnaast bij in diverse kortdurende opleidingen, waaronder intervisiebegeleider. Ze heeft ruime ervaring als facilitator/coach in team- en organisatie ontwikkeling en docent in diverse topics en trajecten m.b.t. leiding geven en leiderschap. Gedurende haar loopbaan vervulde ze verschillende HR functies, grotendeels in de ziekenhuissector waarin ze nog steeds werkzaam is. Daarnaast is ze verbonden aan de opleiding zorgmanagement in Vives en de master bedrijfspsychologie en personeelsbeleid aan UGent.
Cindy behaalde haar bachelor in de orthopedagogie, haar BanaBa Autisme spectrum stoornis, bachelor in het Lager Onderwijs en behaalde haar diploma van HR-manager.
Al sinds haar 18de is ze gepassioneerd door de kracht van talenten bij mensen, de kracht van verschillen in groepen, teamdynamieken, leidinggeven, communicatie en teamontwikkeling. Doorheen haar latere professionele leven kwam de nieuwsgierigheid ook om organisaties te begeleiden in verandering en het betrekken en behouden van medewerkers doorheen deze trajecten.
Er volgden dan ook heel wat opleidingen tijdens de jaren als verantwoordelijke vorming in Gouw Noordzee (Scouts en Gidsen Vlaanderen) en haar professionele leven als opvoedster, teamcoach, verantwoordelijke en medewerker personeelsbeleid. Opleidingen rond individuele coaching, teamcoaching, leiderschap, communicatie, verandertrajecten en innovatieve organisaties versterkten de zin om als ‘gids in leiderschaps- , organisatie- en teamtrajecten’ aan de slag te gaan. In beweging zijn tijdens de sessies en gebruik maken van interactieve methodieken zodat iedereen naar huis gaat met bruikbare tools is het kenmerk van Cindy.
Steven Vanderiviere studeerde aan de VSPW te Kortrijk jeugd – en gehandicaptenzorg en de opleiding orthopedagogie.
Hij deed werkervaringen op in een gezinsvervangend tehuis, binnen de jeugdkliniek te Pittem en in het orthopedagogisch centrum Sint-Idesbald.
Later volgde de stap naar het human resources management, waar hij als freelancer werving en selectie diverse ervaringen opbouwde. Hij volgde hiervoor ook de specifieke opleiding HRM van SBM.
Tom Vandooren is sociaal werker en behaalde later nog een master in de toepaste organisatie- en personeelspsychologie.
Doorheen zijn - al snel leidinggevende - ervaring in diverse sectoren binnen social profit en diverse managementsopleidingen werd hij gebeten door de HRM-microbe.
Na een carrière als coördinator, adjunct-directeur en directeur medewerkers en organisatie, combineert hij op vandaag zijn bezigheden als zelfstandig consultant met een opdracht als docent en onderzoeker in het hoger onderwijs.
Hij publiceerde diverse boeken over HRM en organisatieontwikkeling, daarbij steeds geïnspireerd door de zoektocht naar klantgerichtheid. Tom is geprikkeld door mensen die werken met mensen, klantgerichtheid binnen social profit, de link tussen tevredenheid en efficiëntie en innovatie en creativiteit.